Bár majd csak ősszel lesz aktuális a Moschino legújabb kollekciója, azért szeretném megmutatni nektek, mert odaillik a többi bohém bejegyzés közé. Az inspirációt a McDonald's, SpongyaBob, édességek és a '80-as évek New Yorkja adta. Az összhatás giccses, mégis szerethető és hordható lett, Jeremy Scott debütálása az olasz márkánál így elég hangosra sikeredett. A fast food és a fast fashion párosításának ez lett az eredménye: mekis logók, chipses zacskókba burkolt modellek, édességek és Moschino feliratok mindenhol. A bemutató után másnap már kaphatóak voltak az őrült kreációk, a legnagyobb reklámot most Anna Dello Russonak, Katy Perrynek és Rita Oronak köszönheti a márka. A visszhangok elég vegyesek voltak, nektek mi a véleményetek? :)
A NAP CIKKE
Randi a Dunán / Date on the Danube
Sok helyen jártam a világban, de akármilyen messze sodródtam, alig vártam, hogy hazaérjek, beleszippantsak az itthoni friss levegőbe és ...

0 comments:
Megjegyzés küldése